Curs actual > curs-actual > Matrícula

Matrícula curs 2015/2016-2

Guia de matrícula de graus UPC 2015-2016

Informació oficial UPC dels estudis de grau

INFORMACIÓ PROCÉS DE MATRÍCULA EPSEVG

Estudiants admesos per preinscripció al curs 2015/2016-2 (Febrer 2016).

1. On es farà la matrícula?

Els estudiants admesos per preinscripció han de fer la matrícula al SIAE (Servei d'Informació i Atenció a l'Estudiant) situat a la planta baixa del edifici principal de l'Escola.

2. Informació per a la matrícula.

En els següents enllaços pots consultar informació per preparar la teva matrícula.

3. Documentació

4. Procés de matrícula

• Revisió i lliurament de la documentació al SIAE. (planta baixa de l'Escola)
  • Realització de la matrícula per automàtricula a l'aula AI115 (primer pis)
  • Realització de l'enquesta per els estudiants nous a l'aula AI115 (primer pis)
  • Recollir l’imprès de matrícula i la carpeta UPC al SIAE . (planta baixa de l'Escola
  • En cas de triar el pagament "en efectiu" haureu de liquidar el import a l'entitat bancària en el termini de 5 dies laborables.
Estudiants del centre

La matrícula dels estudiants que ja han estat matriculats al centre s'ha de fer a través de la E-SECRETARIA des de qualsevol ordinador connectat a INTERNET.

1. Prepara la teva matrícula

2. Matrícula

Has de fer la matrícula a través de la E-SECRETARIA des de qualsevol ordinador connectat a INTERNET a partir del dia i hora assignat i fins el dia 29 de febrer, si et matricules de TFG el termini es finalitza el 4 de març de 2016. Si tens qualsevol problema pots trucar al SIAE, tel.  93.896.77.07. els dies laborables de 9:30 a 13:30.

3. Després de la matrícula

3.1 Pagament: Modalitats de pagament

3.2 Modificacions de matrícula i canvis de grup.

4. Inici de les classes.

• 15 de febrer de 2016

PREU MATRÍCULA

Per demanar l'Acreditació de caràcter econòmic a efectes de formalitzar la matrícula universitària sense el pagament previ dels preus públics dels serveis acadèmics per al curs 2014-2015 (MATRC)

Per a Fraccionar i o domiciliar l'import de la matrícula - Docmiciliació pagaments SEPA - IBAN - Ordre de domiciliació

AVIS: En el moment de fer la matrícula, recordeu que les modificacions no donen dret a a la devolució de l’import, per tant matriculeu exclusivament de les unitats docents (assignatures) que heu de cursar.

NORMATIVA ACADÈMICA DELS ESTUDIS DE GRAU DE LA UPC CURS ACADÈMIC 2015-2016

Punt 2.9 Modificacions de la matrícula