Visita i coneix el Campus UPC de Vilanova

Jornades de Portes Obertes a l'EPSEVG UPC GRAUS i ENGINYERIES

Les Jornades de Portes Obertes són la millor opció perquè puguis conèixer de primera mà el Campus UPC de Vilanova i la Geltrú.

Dates de les Jornades de Portes Obertes 2017

Aquest curs 2016/2017 les dates de les jornades de Portes Obertes del 2016, són:

• Dimecres 15 febrer,  mati 9.30h (JPO conjunta UPC.)
  • Dimecres 5 d'abril,  tarda, 16.30h (JPO conjunta UPC.)
  • Dissabte 27 de maig,  mati 10.30h.

Per poder participar a les JPO, cal fer la inscripció mitjançant el formulari de la dreta o enviant un email a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la indicant el nom de l'estudiant, centre de formació origen, email i telèfon dels pares, població i la data de JPO a la qual vol inscriure (10 de febrer o  31 de març).

El punt de trobada serà el vestíbul de l' EPSEVG , Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú.

Si voleu que us avisem d'altres dates, només cal que ho indiquis en l'apartat d'observacions del formulari lateral o comunicar-ho a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

Vols coneixer el campus de UPC Vilanova?

• Us venim a veure: el dia que acordem un professional del Campus es desplaça al vostre Centre per presentar els estudis de Graus i donar resposta als dubtes i consultes que puguin sorgir (1h aprox.).
  • Visita'ns: venir al Campus (2h aprox.) on es presentaran els estudis de Graus i es coneixeran les principals instal·lacions del Campus (aules, laboratoris i Biblioteca). En el cas de no poder assistir en les dates proposades, segur que trobarem el dia adient per fer la visita.
  • Ens podeu trobar a les diferents fires.

Qui pot participar?

Tant les JPO com les visites van dirigides principalment als Centres de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior, però estan obertes a tothom que vulgui participar, ja sigui per un interès en particular o simplement per curiositat.

El Campus UPC Vilanova participa en diferents fires d'orientació als estudis i jornades de caire científic i tecnològic. Aquest curs 2016 / 2017 estarem a:

Fira de Novembre

El punt de trobada del vehicle electrònic: 11, 12 i 13 de novembre a Vilanova i la Geltrú

Zona-E

Sortides educatives i professionals del Garraf:  a Vilanova i la Geltrú.

Zona-e 2016

I a més...

En cas de què sigueu un grup de classe i volgueu participar en qualsevol dels nostres tallers, us oferim l'oportunitat de què feu un Tast a l’Enginyeria.

Més informació a Tastets d'Enginyeria.

On estem i com arribar

Ver mapa más grande

Av. Víctor Balaguer 1, Vilanova i la Geltrú. Consulta planols, mitjans de transport i horaris.

Tens dubtes?