Noticies EPSEVG > NotGeneral > Rècord d'inscrits en el 9è Concurs de Projectes de Final de Carrera de l'Escola

Rècord d'inscrits en el 9è Concurs de Projectes de Final de Carrera de l'Escola

Els 18 projectes presentats, de totes les titulacions que s'imparteixen a l'EPSEVG, es valoraran amb 500, 300 i 200 euros respectivament.

poster_concurs_PFC_09_10_motor.jpgEl Concurs de Projectes de Final de Carrera del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú gairebé ha triplicat el nombre de participants respecte l'any passat. Si a l’edició del 2009 s’hi van apuntar 8 alumnes, a la del 2010 ho han fet 21 estudiants amb 18 projectes de final de carrera (hi ha hagut 3 treballs fets en parella). La majoria d'inscrits (un total de 12) estan matriculats a l'ET de Telecomunicacions especialitzada en Sistemes Elcetrònics, tot i que també n’hi ha de titulacions com ET en Informàtica (2), ETI Mecànica (2), ETI Electricitat (2), en cicle d'Automàtica i Electrònica Industrial (2) o ETI Electrònica (1).

Aquesta és la novena ocasió en què l’Escola organitza un concurs d’aquestes característiques. Amb els treballs ja presentats, ara és el jurat qui ha de determinar quins seran els tres projectes premiats, que s’emportaran 500, 300 i 200 euros respectivament. Els treballs dels tres guanyadors i de la resta de participants s’exposaran al vestíbul de l’Escola entre el 20 i el 24 de setembre, coincidint amb les primeres setmanes lectives del pròxim curs.