Noticies EPSEVG > NotGeneral > Es presenta el màster ferroviari

Es presenta el màster ferroviari

Els estudis, que són pioners a Catalunya i a gran part de l’Estat, reforçaran la vinculació històrica entre Vilanova i la Geltrú i el món del ferrocarril.

renfe_vilanova.jpgUna de les principals novetats del curs 2010-2011 al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú és la posada en marxa del màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica. La titulació, impulsada des de la Fundació de la Universitat Politècnica de Catalunya, estarà subdividida en dos postgraus que podran cursar-se per separat: el de Vehicles i Operació en Serveis Ferroviaris i el d’Instal•lacions Ferroviàries.

L’acte de presentació del màster, que es farà aquest dilluns 13 de setembre, comptarà amb la presència d’Ignasi Perat, director del màster i sotsdirector de Promoció i Relacions Universitat-Empresa del Campus; Josep Lluís Arqués, coordinador del màster i director de Tecnologia i Gestió dels Ferrocarrils de la Generalitat; i Alberto García, coordinador del màster i director dels Grupos de Estudios e Investigación de la Fundación de los Ferrocarriles Españoles. L'acte començarà a les 19h i es farà a la sala de juntes de l'Escola.