Noticies EPSEVG > NotGeneral > Elisabet Arnó porta el Campus en un congrés sobre globalització i comunicació

Elisabet Arnó porta el Campus en un congrés sobre globalització i comunicació

La professora de l'Escola presideix l’Associació Europea de Llengües per a Finalitats Específiques, organitzadora d'aquest acte a Hamburg.

aelfe_hamburg.jpgLa professora del Campus Elisabet Arnó, adscrita a la secció d’Anglès del departament de Projectes d’Enginyeria de la UPC, ha participat en el congrés de l'Associació Europea de Llengües per a Finalitats Específiques (AELFE), de la qual n’és presidenta des de fa un any. La cita ha estat a la Universität Hamburg, del diumenge 19 al dimecres 22 de setembre, i s’ha centrat en l’impacte que està tenint la globalització en la comunicació personal. A banda dels membres de l’AELFE, a la ciutat alemanya també s’hi han desplaçat un centenar de professors de diferents universitats europees, entre les quals hi havia una representació de la UPC

Arnó i els seus companys han participat a la sessió inaugural i a la resta d’activitats previstes en els tres dies de congrés. Per ella, estar en esdeveniments com aquest suposa “prestigi per a la universitat, ja que et permet fer contactes amb altres investigadors i conèixer maneres diferents de treballar”. Sobre les jornades, la professora de l’Escola ha destacat que tracten “temes clau del moment actual, tan pel que fa l'àmbit de la recerca com l’ensenyament de la comunicació acadèmica i professional en el nou marc universitari del Pla Bolonya”.

L’Associació Europea de Llengües per a Finalitats Específiques organitza un congrés cada any. En altres edicions, les jornades s’han dedicat a “Les tendències actuals dels idiomes en un context internacional i multicultural”, a “La comunicació acadèmica i professional en el segle XXI” o a “Les llengües per a fins específics davant el repte de la convergència europea”.