Noticies EPSEVG > NotGeneral > Nou curs, noves activitats de lleure

Nou curs, noves activitats de lleure

L'Univers amplia la seves propostes amb cursos de taekwondo, salsa i pilates, a més d'aconseguir descomptes pel Parc del Garraf i la Piscina.

activitats_univers.jpgPer tercer any consecutiu, la comunitat del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú podrà compaginar el calendari pròpiament acadèmic amb diverses activitats lúdico-esportives. A les propostes habituals d’altres edicions (ioga, ioguilates, dansa del ventre, i tonificació i recol•locació postural), l’Univers ha ampliat la seva oferta pel curs actual amb sessions de taekwondo, salsa i pilates.

Totes les activitats es faran a la sala polivalent de l’Escola, estrenada l’any passat al tercer pis, i també estaran obertes a aquelles persones no vinculades a la universitat que es facin sòcies de l’Univers. Com en altres ocasions, la majoria dels cursos seran de grups reduïts i, davant de qualsevol imprevist, les absències podran recuperar-se pactant horaris alternatius amb cada professor.

Tal com recorden els responsables de l’Univers, a l’avantatge de la flexibilitat horària també se li ha de sumar “la possibilitat de trencar la rutina laboral fent exercici sense bellugar-se del lloc de treball, amb l’estalvi de temps que això suposa”. Sense oblidar, afirmen, que cursos com aquests són “una bona oportunitat per conèixer gent nova i per fomentar la cohesió entre companys de feina”.

Els preus de les sessions oscil•len entre els 35 i els 50 euros, en funció del tipus de curs i de la quantitat d’hores setmanals que s’hi dediquin. Tots ells s’ajusten al calendari quadrimestral de l’Escola i, per tant, s’iniciaran a principis d’octubre i finalitzaran a finals de gener. Els interessats ja poden consultar els horaris de cada classe per poder matricular-s’hi, ja sigui via Internet o presencialment a l'oficina que té Univers al vestíbul de l’Escola.

La posada en marxa dels nous cursos, però, no és l’única sorpresa de l’Univers per aquest curs. L’altra gran novetat és l’acord a què ha arribat amb l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú per poder utilitzar dos equipaments esportius de la ciutat. Concretament, el Parc del Garraf i l'Esportiu la Piscina, on la comunitat universitària del Campus podrà gaudir de descomptes tant en els abonaments mensuals com en la compra d’entrades per a dies concrets.

Una altra activitat que l’Univers organitza en una instal•lació municipal és la tradicional lliga de futbol sala al pavelló de les Casernes, que dóna crèdits de lliure elecció als estudiants del Campus que hi participen. Després de més de quinze anys de competició, per a la temporada actual ja s’hi han inscrit dotze equips, xifra propera al màxim que accepta l’organització.