Noticies EPSEVG > NotGeneral > El Campus organitza un curs de CAE Bàsic

El Campus organitza un curs de CAE Bàsic

Les inscripcions, que ja estan obertes, es poden formalitzar omplint un formulari a través de la xarxa o bé de forma presencial al Centre Tecnològic.

curs_nx_b__sic.jpgEl Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú organitza, del dilluns 30 de gener al divendres 3 de febrer, un curs formatiu de CAE Bàsic de la darrera versió del programa de CAD i CAE NX (NX-8). Les sessions, que comptaran amb la supervisió de les professores Marta Musté i Montse Carbonell, seran impartides per l’empresa Servicios Informáticos DAT (SERVIDAT). L’objectiu és que  els  assistents obtinguin els coneixements necessaris  per utilitzar aquest programari de forma immediata, ja sigui per progressar en el seu desenvolupament professional o per incorporar-se al mercat laboral. Per això, les sessions estan obertes a tota la ciutadania, si bé el seu públic principal són els professionals del sector i els estudiants de qualsevol especialitat d’enginyeria o grau.

Les classes de CAE NX bàsic combinaran continguts teòrics i pràctics. A més, cada assistent disposarà d’un ordinador amb el qual seguirà el desenvolupament del curs i realitzarà els exercicis pràctics. Les 24 hores del curs es repartiran en sessions de 3 hores de matí cada dilluns, 3 hores de tarda cada divendres, i 3 hores de matí i 3 hores de tarda cada dimarts, dimecres i dijous. Totes les classes tindran lloc a l’aula 115 de l’Escola.

La matrícula, vigent fins el diumenge 15 de gener,costa 190 euros a la comunitat universitària del Campus i 290 a la resta de gent. Tots els assistents rebran un certificat acreditatiu i, alhora, els alumnes de l’Escola que assisteixin al 90% de les classes també podran demanar la convalidació de 2 crèdits d’ECTS (OPT2). El període d’inscripcions ja està obert i es pot formalitzar a través d’un formulari o de forma presencial al Centre Tecnològic de Vilanova i la Geltrú.

El programa NX CAE és un modern entorn de modelació, simulació i optimització multidisciplinària d'alta qualitat per elements finits. Les seves aplicacions abasten des d'anàlisis estructurals fins a dinàmiques computacionals de fluids (CFD) o anàlisis tèrmics, tèrmics-fluids, termo-elàstics i electromecànics.