Noticies EPSEVG > NotGeneral > El Campus de la UPC de Vilanova ofereix un nou màster

El Campus de la UPC de Vilanova ofereix un nou màster

Màster Universitari en Sistemes Electrònics i Automàtica Industrial, en l'especialitat de Sistemes Intel·ligents.

El curs 2012/2013 el Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú impartirà el Màster Universitari en Sistemes Electrònics i Automàtica Industrial, en modalitat de presencial i en horari de tarda.

Amb aquest màster s'adquireixen els coneixements i habilitats teòrico-pràctiques per a la concepció, disseny i implantació de sistemes electrònics i automàtics i per a l'automatització i robotització de processos, fent especial èmfasi en l'ús i disseny de sistemes electrònics intel·ligents, programables, autònoms i de baix consum amb capacitat de comunicació tant en xarxes cablejades com sense fil.

S'imparteix en l'especialitat de Sistemes Intel·ligents. Té una carrega lectiva de 90 crèdits ECTS (1,5 anys).

El període de matriculació és al setembre, mes en què comencen les classes.

Pla d'estudis, objectius, competències i sortides professionals, preinscripció i matrícula  del màster  a www.epsevg.upc.edu/estudis-epsevg/masters/muesaei

Consultes i aclariments a  Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la . (El campus romandrà tancat durant el mes d'agost).