Noticies EPSEVG > NotGeneral > El Laboratori d'Aplicacions Bioacústiques del Campus de Vilanova en un projecte de l'Amazones

El projecte internacional Providence monitoritzarà la biodiversitat de l'Amazones

projecte_providence_1.jpgUn equip internacional de científics de Brasil, Espanya i Austràlia s’ha unit per desenvolupar un sistema remot de monitorització més sofisticat que els actuals i fins ara mai utilitzat per fer un seguiment de la pèrdua de la biodiversitat a la selva amazònica d’Amèrica del Sud. El projecte Providence, que s’inicia aquesta setmana, el porten a terme el Laboratori d’Aplicacions Bioacústiques (LAB) del Campus de Vilanova, l’Instituto de Desenvolvimento Sustentável Mamirauá i la Universitat Federal d’Amazones (UFAM), de Brasil, i la Commonwealth Scientific and Industrial Research Organisation (CSIRO), d’Austràlia.