Noticies EPSEVG > NotGeneral > La bandera de la UPC a Vilanova surt per les Comparses

La bandera de la UPC a Vilanova surt per les Comparses

Carnaval 2017

comparses_2011_web_2015_2.JPGUn any més, la bandera de l'Escola sortirà el diumenge de Carnaval.

Més de 40 parelles saltaran i ballaran al ritme de “La Charanga Helvética” pels carrers de la ciutat durant tot el matí.

Les inscripcions es poden fer a partir del divendres 3 fins dimecres 22 de febrer o fins a esgotar el màxim de parelles: 50.

El preu de la inscripció és de 35 € per parella, i inclou l’esmorzar per a tots dos. Per aquells que necessitin armilla, la podran llogar en el moment de fer la inscripció deixant un dipòsit de 30 €, tenint en compte que es retornaran 20 € quan es torni l’armilla.

Lloc: Servei d'Economia de l’Escola: Edifici UPC a l’Avinguda Víctor Balaguer, 1 de Vilanova.

Horari: matins 9 a 13 h i el dimecres de 15 a 17 h

Contacte: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la  telf: 609 926 966