Estudiantat admès per preinscripció al curs 2021/22

Què has de saber abans de matricular-te?

En aquesta pàgina tens tota la informació que necessites per matricular-te.

Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú

• Missatge d’admissió UPC

Per a consultes sobre assignacions Accesnet

Espera a ser assignat i rebre el missatge d’admissió de la UPC.

• Registra’t abans de la matrícula

Amb el DNI o el correu electrònic podràs activar el teu compte.

• Credencials UPC (usuari i contrasenya)

Rebràs un correu per poder obtenir les teves credencials d’usuari i contrasenya.

Ja pots accedir a l’e-Secretaria que és la plataforma virtual amb la que accediràs al teu expedient i realizaràs l’Automatrícula on-line.

• Valida i completa les teves dades a l'e-Secretaria

Revisa i modifica, si cal, les teves dades personals, domicili familiar i del curs.

Respon les autoritzacions d'ús de les teves dades (RGPD).

Autoritza la domiciliació dels pagaments, si optes per aquesta modalitat consulta Com tramitar el pagament domiciliat o fraccionat.

A partir del 14 de juliol podràs consultar el Dia i hora de matrícula a l’apartat Matrícula - Condicions de matrícula de l’e-Secretaria.

• Documentació de matrícula

Si tens la nacionalitat espanyola la matrícula s’ha de fer amb el DNI. El núm. de document ja consta al nostre sistema perquè l’has d’haver utilitzat per a la preinscripció universitària.

Si ets estranger cal que amb posterioritat a la matrícula passis pel SIAE.

En el cas de trasllat d’expedient o simultaneïtat d’estudis d’una universitat diferent de la UPC hauràs de passar pel SIAE amb posterioritat a la matrícula per aportar la documentació acreditativa d'haver sol·licitat el trasllat d'expedient/trasllat d'expedient per simultaneïtat d'estudis a la universitat d'origen.

En el cas de trasllat d’expedient o simultaneïtat d’estudis intern a la UPC no cal aportar cap document, però és molt important que facis la sol·licitud de trasllat d'expedient/trasllat d'expedient per simultaneïtat en el centre d'origen.

• Informació acadèmica per la matrícula

Calendari Acadèmic i d’exàmens (Proves d'Avaluació: parcial, final i reavaluació).

Horaris de classe.

Horaris de matí: N1011, N1012, N1021, N1111, N1112, N1121N1211 N1212.

Horaris de tarda: N1311, N1312, N1321.

• Grau en Enginyeria Informàtica

Horaris de matí: I1011, I1012, I1021, I1022.

• Què has de saber abans de matricular-te

Si vols domiciliar o fraccionar la teva matrícula consulta Com tramitar el pagament domiciliat o fraccionat.

Quan et costarà? Tens dret a beca? Com es pot pagar?

Si vols fer la matrícula com a condicional becari consulta el següent procediment: Beques.

• Matrícula On-line (NO Presencial) a través de l’e-Secretaria

Guia d'automatícula Nou

• Matrícula 1a preferència: del 15 al 20 de juliol. Llista ordre de matrícula
    • Matrícula reclamacions i assignacions definitives: 20 de juliol. Llista ordre de matrícula
    • Matrícula 2a assignació: del 27 al 29 de juliol. Llista ordre de matrícula
    • Matrícula 1a reassignació de juny: 6 i 7 de setembre. Llista ordre de matrícula
    • Matrícula 2a reassignació: 14 de setembre
    • Matrícula 3a reassignació: 20 de setembre
    • Matrícula convocatòria de setembre: 28 de setembre
    • Matrícula 1a reassignació de setembre: 5 d'octubre

IMPORTANT: Si no et matricules en les dates corresponents perds la plaça.

• Curs d’Anivellament

Aquest curs és opcional i gratuït. Està adreçat especialment als estudiants provinents de cicles formatius o aquells que no hagin assolit satisfactòriament els continguts de les assignatures de Matemàtiques i/o Física.

La presentació del Curs es farà el dia 22 de juliol a les 9.00h a la Sala d'Actes de l'EPSEVG.

El Curs d'Anivellament s'impartirà del 6 al 9 de setembre.

El Curs d’Anivellament es realitzarà del 22 al 30 de setembre si les condicions sanitàries permeten la seva impartició de forma presencial. En cas contrari, NO es realitzarà.

Us recomanem que durant el mes d'agost feu les tasques prèvies que es descriuen en el vídeo.

• Sessió d’acollida

La Sessió d'acollida serà el 10 de setembre al matí. Descobreix el Campus de manera presencial.

• Carnet UPC

El carnet UPC t’acredita com a estudiant de la UPC i et dóna accés a diferents serveis: biblioteques, laboratoris, instal·lacions deportives, edificis...

Un cop hagis pujat la foto a l’e-Secretaria, el carnet el rebràs al ‘domicili curs’ o, si no conté informació, al ‘domicili familiar’ a partir del 9 d'octubre.

• Inici de les classes

• 13 de setembre PRESENCIALMENT A L'EPSEVG
  • Carpeta UPC

A partir de l'10 de febrer pots recollir la carpeta UPC a la Recepció de l'Escola.

Informació EPSEVG relacionada

Informació UPC relacionada