Defensa del TFE - No presencial (videoconferència)

Accés a la sessió

Pots accedir a la sessió clicant l’enllaç que el President del Tribunal t'haurà enviat per correu electrònic.

Si per alguna causa et desconnectes de la sessió, hauràs de tornar a clicar a l’enllaç de la sessió.

Aspectes de funcionament de la sessió

Càmera i micròfon apagats durant la sessió

Et demanem que tinguis la càmera i el micròfon desactivats en el decurs de la sessió. Només caldrà que els activis si ho demana el president del tribunal. També es recomana tenir el volum de l'altaveu baix o utilitzar auriculars.

Si vols intervenir cal un fons adequat

En el cas de participar en la sessió, la teva imatge i veu serà visible per a tots els assistents. Has de cercar un fons que deixi fora de la vista tot objecte personal que vulguis mantenir privat.

Enregistrament de la sessió

La sessió no es gravarà per part de la universitat.

Queda totalment prohibit gravar, difondre, comunicar o publicar parcialment o totalment aquesta sessió a través d'Internet o de qualsevol altre mitjà equivalent.

© Universitat Politècnica de Catalunya, 2020. Tots els drets reservats.

Informació de protecció de dades

Responsable del tractament

Universitat Politècnica de Catalunya

Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú

Defenses TFE: cap.estudis.epsevg@upc.edu

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

Universitat Politècnica de Catalunya

Finalitat del tractament

F01.4 Admissió, matrícula, avaluació i gestió de l’expedient acadèmic dels estudiants.
Defensa d’un Treball de Fi d'Estudis en remot de l’EPSEVG, el curs 2019/2020

Legitimació

Basat en el compliment d’una missió realitzada en interès públic (Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats).

Destinataris

El vostre nom i cognoms o identificador a la sessió serà visible a la resta de participants en el moment d’assistir a la sessió mitjançant Google Meet.
La vostra imatge i/o veu serà accessible a la resta de participants en el cas que activeu la càmera i/o micròfon en el moment d’assistir a la sessió mitjançant Google Meet.
La sessió no es gravarà per part de la universitat.
Les vostres dades no se cediran a tercers, tret que sigui d’obligació legal.

Drets de les persones

Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades.

Termini de conservació

Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen a la nostra política de conservació.

Reclamació

Si no ha estat satisfet l'exercici dels vostres drets, podeu presentar una reclamació davant l'APDCAT: apdcat.gencat.cat