Estudiantat admès per preinscripció al curs 2020/21

• Missatge d’admissió UPC

Per a consultes sobre assignacions Accesnet

Espera a ser assignat i rebre el missatge d’admissió de la UPC.

• Registra’t abans de la matrícula

Amb el DNI o el correu electrònic podràs activar el teu compte.

• Credencials UPC (usuari i contrasenya)

Rebràs un correu per poder obtenir les teves credencials d’usuari i contrasenya.

Ja pots accedir a l’e-Secretaria que és la plataforma virtual amb la que accediràs al teu expedient i realizaràs l’Automatrícula on-line.

• Valida i completa les teves dades a l'e-Secretaria

Revisa i modifica, si cal, les teves dades personals, domicili familiar i del curs.

Respon les autoritzacions d'ús de les teves dades (RGPD).

Autoritza la domiciliació dels pagaments, si optes per aquesta modalitat consulta Com tramitar el pagament domiciliat o fraccionat.

A partir del 2 de setembre podràs consultar el Dia i hora de matrícula a l’apartat Matrícula - Condicions de matrícula de l’e-Secretaria.

• Documentació de matrícula

Si tens la nacionalitat espanyola la matrícula s’ha de fer amb el DNI. El núm. de document ja consta al nostre sistema perquè l’has d’haver utilitzat per a la preinscripció universitària.

Si ets estranger cal que amb posterioritat a la matrícula passis pel SIAE.

En el cas de trasllat d’expedient o simultaneïtat d’estudis d’una universitat diferent de la UPC hauràs de passar pel SIAE amb posterioritat a la matrícula per aportar la documentació acreditativa.

En el cas de trasllat d’expedient o simultaneïtat d’estudis intern a la UPC no cal aportar cap document.

• Informació acadèmica per la matrícula

Calendari Acadèmic i d’exàmens (Proves d'Avaluació: parcial, final i reavaluació).

Horaris de classe.

• Grau en Enginyeria informàtica

Els horaris son de matí I1011, I1012, I1021.

• Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte
    • Grau en Enginyeria Mecànica
    • Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica
    • Grau en Enginyeria Elèctrica

Horaris de matí: N1011, N1012, N1021, N1111, N1112, N1121, N1211, N1212.

Horaris de tarda: N1311, N1312, N1321.

• Què has de saber abans de matricular-te

Si vols domiciliar o fraccionar la teva matrícula consulta Com tramitar el pagament domiciliat o fraccionat.

Quan et costarà? Tens dret a beca? Com es pot pagar?

Si vols fer la matrícula com a condicional becari consulta el següent procediment: Beques.

• Matrícula On-line (NO Presencial) a través de l’e-Secretaria

Guia d'automatícula Nou

Matrícula 1a assignació: del 7 al 10 de setembre.

Matrícula reclamacions i assignació definitiva: 10 de setembre.

Matrícula 2a assignació: del 21 al 23 de setembre.

Matrícula reclamacions 2a assignació i 1a reassignació: 30 de setembre i 1 d’octubre.

IMPORTANT: Si no et matricules en les dates corresponents perds la plaça.

• Consulta la informació del Curs d’Anivellament

Aquest curs és opcional i gratuït. Està adreçat especialment als estudiants provinents de cicles formatius o batxillerat que, per motius diversos, no hagin assolit satisfactòriament els continguts de les assignatures de Matemàtiques i/o Física. Al setembre s'enviarà un correu als assignats amb la informació de com inscriure's.

El Curs d’Anivellament es realitzarà del 22 al 30 de setembre si les condicions sanitàries permeten la seva impartició de forma presencial. En cas contrari, NO es realitzarà.

Us recomanem que durant el mes d'agost feu les tasques prèvies que es descriuen en el vídeo.

• Sessió d’acollida

La Sessió d'acollida serà el proper 1 d’octubre a les 12.30 h a través del Google Meet (Virtual).

• Carnet UPC

El carnet UPC t’acredita com a estudiant de la UPC i et dóna accés a diferents serveis: biblioteques, laboratoris, instal·lacions deportives, edificis...

Un cop hagis pujat la foto a l’e-Secretaria, el carnet el rebràs al ‘domicili curs’ o, si no conté informació, al ‘domicili familiar’ en 15 dies aproximadament.

• Inici de les classes

2 d’octubre PRESENCIALMENT.

• Carpeta UPC

A partir de l'1 d’octubre pots recollir la carpeta UPC a la Recepció de l'Escola.

Informació EPSEVG relacionada

Informació UPC relacionada