Estudiantat admès per preinscripció al curs 2023/24

Què has de saber abans de matricular-te?

En aquesta pàgina tens tota la informació que necessites per matricular-te.

Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú

Si vols estudiar a l'EPSEVG, comença ara!

• Missatge d’admissió UPC

Per a consultes sobre assignacions Accesnet

Espera a ser assignat i rebre el missatge d’admissió de la UPC.

• Registra’t abans de la matrícula

Amb el DNI o el correu electrònic podràs activar el teu compte.

• Credencials UPC (usuari i contrasenya)

Rebràs un correu per poder obtenir les teves credencials d’usuari i contrasenya.

Ja pots accedir a l’e-Secretaria que és la plataforma virtual amb la que accediràs al teu expedient i realitzaràs l’Automatrícula on-line.

Amb el compte UPC tens associat un compte GSuite que hi pots accedir amb l'adreça "nom.cognom@estudiantat.upc.edu" i la contrasenya del teu compte UPC que acabes d’activar i que té associada una bústia de correu amb un 15Gb de capacitat i la resta de serveis del G Suite (Drive, Meet, xat,...). Més informació

• Valida i completa les teves dades a l'e-Secretaria

Revisa i modifica, si cal, les teves dades personals, domicili familiar i del curs.

Respon les autoritzacions d'ús de les teves dades (RGPD).

Autoritza la domiciliació dels pagaments, si optes per aquesta modalitat consulta Com tramitar el pagament domiciliat o fraccionat.

A partir del 13 de juliol podràs consultar el Dia i hora de matrícula a l’apartat Matrícula - Condicions de matrícula de l’e-Secretaria.

• Documentació de matrícula

Si tens la nacionalitat espanyola la matrícula s’ha de fer amb el DNI. El núm. de document ja consta al nostre sistema perquè l’has d’haver utilitzat per a la preinscripció universitària.

Si ets estranger cal que, prèviament a la matrícula, ens facis arribar el NIE mitjançant la funcionalitat Entrada de documentació que trobaràs a l'e-Secretaria

En el cas de trasllat d’expedient o simultaneïtat d’estudis d’una universitat diferent de la UPC hauràs d'aportar, ja sigui prèviament o amb posterioritat a la matrícula, la documentació acreditativa d'haver sol·licitat el trasllat d'expedient/trasllat d'expedient per simultaneïtat d'estudis a la universitat d'origen. L'aportació d'aquest document es fa mitjançant la funcionalitat Entrada de documentació que trobaràs a l'e-Secretaria.

En el cas de trasllat d’expedient o simultaneïtat d’estudis intern a la UPC no cal aportar cap document, però és molt important que facis la sol·licitud de trasllat d'expedient/trasllat d'expedient per simultaneïtat en el centre d'origen.

En el cas de documentació que doni dret a reducció de preu de matricula per tenir un grau de minusvalidesa igual o superior al 33%; ser víctima, cònjuge, fill o filla de víctima d'actes terroristes o bé ser víctima de la violència de gènere, fill o filla dependent, els estudiants hauran de fer arribar la documentació presencialment o bé enviar-la per correu postal al SIAE a l'adreça:

Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú
    SIAE
    Av. Víctor Balaguer, 1.
    08800 Vilanova i la Geltrú

• Informació acadèmica per la matrícula

Calendari Acadèmic i d’exàmens (Proves d'Avaluació: parcial, final i reavaluació).

Horaris de classe.

• Què has de saber abans de matricular-te

Si vols domiciliar o fraccionar la teva matrícula consulta Com tramitar el pagament domiciliat o fraccionat.

Quan et costarà? Tens dret a beca? Com es pot pagar?

Podràs fer la matrícula com condicional de becari si has sol·licitat la beca del Ministeri abans del 17 de maig de 2023.

En el supòsit que posteriorment es denegui la sol·licitud de beca, si existeix una ordre SEPA a l’expedient, es carregarà l’import de la matrícula en 15 dies des de la denegació. Si no té una SEPA informada, des del Servei de Gestió Acadèmica es reclamarà l’import de la matrícula.

• Matrícula On-line (NO Presencial) a través de l’e-Secretaria

Guia d'automatrícula Nou

• Matrícula 1a preferència: del 14 al 19 de juliol de 2023. Llistat
    • Matrícula reclamacions i assignacions definitives: 19 de juliol de 2023. Llistat
    • Matrícula 2a assignació: del 25 al 27 de juliol de 2023. Llistat
    • Matrícula 3a assignació: 6 i 7 de setembre de 2023.
    • Matrícula 4a assignació: 14 de setembre de 2023.
    • Matrícula 5a assignació: 21 de setembre de 2023.
    • Matrícula 6a assignació: 27 de setembre de 2023.
    • Matrícula convocatòria de setembre: 27 de setembre de 2023.

IMPORTANT: Si no et matricules en les dates corresponents perds la plaça.

• Sessió d’acollida

La Sessió d'acollida serà el 6 de setembre al matí. Descobreix el Campus de manera presencial.

• Carnet UPC

El carnet UPC t’acredita com a estudiant de la Universitat, és digital i està disponible des de l'app UPC.

Per generar el carnet és imprescindible que pugis la teva foto al sistema en el moment del registre.

Més informació sobre el carnet.

• Inici de les classes

• 7 de setembre de 2023.
  • Carpeta UPC

A partir de l'10 de febrer pots recollir la carpeta UPC a la Recepció de l'Escola.

Informació EPSEVG relacionada

Informació UPC relacionada