Informació específica del procés de matrícula a l'EPSEVG

Guia de matrícula per a estudiants de nou ingrés

Calendari de preinscripció universitària 2019/2020

Matrícula 1a assignació: del 15 al 18 de juliol.
  • Matrícula reclamacions i assignació definitiva: 18 de juliol.
  • Matrícula 2a assignació: del 25 al 26 de juliol.
  • Matrícula reclamacions 2a assignació i 1a reassignació: 5 i 6 de setembre
  • Matrícula 2a reassignació de juny: 16 de setembre
  • Matrícula 3a reassignació de juny: 20 de setembre
  • Matrícula assignats convocatòria de setembre: 27 de setembre Consulta dia i hora .
  • Matrícula assignats convocatòria d’octubre: 10 d’octubre

IMPORTANT: Si no et matricules en les dates corresponents perds la plaça. Per a consultes sobre les assignacions: Accesnet

1. Registra't abans de matricular-te

2. Accedeix a l'eSecretaria per validar i completar les teves dades

3. Què has de saber abans de matricular-te

Si vols domiciliar o fraccionar la teva matrícula consulta Com tramitar el pagament domiciliat o fraccionat

4. Quant et costarà? Tens dret a beca? Com es pot pagar?

Beca General del Ministeri d'Educació

Beques de l'AGAUR

5. On i quan

Passos a seguir per formalitzar la matrícula de nou accés a l’EPSEVG

6. Calendari Acadèmic 2019/2020
  7. Consulta el Calendari de Proves d'Avaluació: parcial, final i reavaluació . (Disponible el proper 24 de gener).
  8. Horaris de classe . (Disponible el proper 24 de gener).
  9. Consulta les Recomanacions de matrícula / Assignatures ofertades:

10. Recull el teu carnet UPC

Per a poder generar el teu carnet és imprescindible una foto teva. T'aconsellem que la pugis al sistema en el moment del registre. Aquesta fotografia s'incorporarà a la base de dades de la Universitat i s'utilitzarà en els diferents sistemes d'informació de la UPC.

En un termini aproximat de 10 dies , t'enviarem, a l' adreça que hagis indicat en el registre de la matrícula, el carnet UPC que t'acredita com a estudiant de la Universitat i et dóna accés a diferents serveis: biblioteques, laboratoris, instal·lacions esportives, edificis ...

11. Guia d'acollida

12. Després de la matrícula

Consulta els tràmits relacionats amb la matrícula (variacions de matrícula, canvis de grup ...) i el calendari de tràmits

Consulta el calendari de tràmits relacionats amb l’avaluació del 2019-1:

La matrícula dels estudiants que ja han estat matriculats al centre s'ha de fer a través de l' e-Secretaria.

1. Prepara la teva matrícula

La matrícula pels estudiants del centre serà el 6 i 7 de febrer.

En els següents enllaços pots consultar informació per preparar la teva matrícula.

2. Abans de la matrícula

3. Matrícula

Has de fer la matrícula a través de l' e-Secretaria a partir del dia i hora assignat i fins el dia 7 de febrer. Si et matricules de TFE el termini finalitza el 2 de març 2020. Per qualsevol dubte al respecte contacta amb el Servei d'informació i atenció a l'estudiantat (SIAE)

IMPORTANT: Recordeu que per garantir una progressió adequada dels estudis, a l’hora de matricular-se de noves assignatures d’un curs qualsevol és necessari que la matrícula també inclogui totes les assignatures obligatòries suspeses amb nota inferior a 4, no presentades o no matriculades de cursos anteriors que s’imparteixin en aquell període lectiu.

IMPORTANT: El grup PENDT és un grup fictici que s’obre en el cas que s’omplin tots els grups de matrícula reals d’assignatures obligatòries. Durant el mes de febrer s’assignarà un grup real als estudiants matriculats del grup PENDT.

4. Després de la matrícula

5. Inici de classes: 10 de febrer