Informació específica del procés de matrícula a l'EPSEVG

Guia de matrícula per a estudiants de nou ingrés

Calendari de preinscripció universitària 2019

• Matrícula 1a assignació: del 15 al 18 de juliol.
  • Matrícula reclamacions i assignació definitiva: 18 de juliol.
  • Matrícula 2a assignació: del 25 al 26 de juliol.
  • Matrícula reclamacions 2a assignació i 1a reassignació: 5 i 6 de setembre
  • Matrícula 2a reassignació de juny: 16 de setembre
  • Matrícula 3a reassignació de juny: 20 de setembre
  • Matrícula assignats convocatòria de setembre: 27 de setembre Consulta dia i hora .
  • Matrícula assignats convocatòria d’octubre: 10 d’octubre

IMPORTANT: Si no et matricules en les dates corresponents perds la plaça. Per a consultes sobre les assignacions: Accesnet

1. Registra't abans de matricular-te

2. Accedeix a l'eSecretaria per validar i completar les teves dades

3. Què has de saber abans de matricular-te

Si vols domiciliar o fraccionar la teva matrícula consulta Com tramitar el pagament domiciliat o fraccionat

4. Quant et costarà? Tens dret a beca? Com es pot pagar?

Beca General del Ministeri d'Educació

Beques de l'AGAUR

5. On i quan

Passos a seguir per formalitzar la matrícula de nou accés a l’EPSEVG

6. Consulta la Informació del Curs d’Anivellamentque s’impartirà del 2 al 9 de setembre en torns de matí (9.30h a 13.30h) i de tarda (15h a 19h).

El dia 18 de juliol de 2019 a les 9:30 a la Sala d'Actes de l’EPSEVG es farà una presentació del Curs d'Anivellament dirigit a estudiants de nou ingrés que necessiten millorar la seva formació prèvia sobre conceptes de Matemàtiques i Física. S’explicarà l’organització del curs, els temes que es tractaran, i s’orientarà a cada estudiant sobre el material i exercicis que s’han de treballar durant el mes d’agost, que es faran servir al setembre.

E-mail de contacte sobre el curs d’anivellament:

immaculada.massana@upc.edu

7. Vine a la Sessió d’Acollida el proper 10 de setembre a les 12:30h la Sala d’actes de l’EPSEVG

8. Calendari Acadèmic 2019/2020
  9. Consulta el Calendari de Proves d'Avaluació: parcial, final i reavaluació .
  10. Horaris de classe .
  11. Consulta les Recomanacions de matrícula / Assignatures ofertades:

12. Recull el teu carnet UPC

Per a poder generar el teu carnet és imprescindible una foto teva. T'aconsellem que la pugis al sistema en el moment del registre. Aquesta fotografia s'incorporarà a la base de dades de la Universitat i s'utilitzarà en els diferents sistemes d'informació de la UPC.

En un termini aproximat de 10 dies , t'enviarem, a l' adreça que hagis indicat en el registre de la matrícula, el carnet UPC que t'acredita com a estudiant de la Universitat i et dóna accés a diferents serveis: biblioteques, laboratoris, instal·lacions esportives, edificis ...

13. Guia d'acollida

14. Després de la matrícula

Consulta els tràmits relacionats amb la matrícula (variacions de matrícula, canvis de grup ...) i el calendari de tràmits

Consulta el calendari de tràmits relacionats amb l’avaluació del 2018-2:

La matrícula dels estudiants que ja han estat matriculats al centre s'ha de fer a través de l' e-Secretaria.

1. Prepara la teva matrícula

La matrícula pels estudiants del centre serà el 19 al 24 de juliol.

En els següents enllaços pots consultar informació per preparar la teva matrícula.

IMPORTANT: Excepcionalment, aquest quadrimestre 2019/20-1 s’ofertarà l’assignatura DIME del Grau de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte només per a repetidors.

2. Abans de la matrícula

3. Matrícula

Has de fer la matrícula a través de l' e-Secretaria a partir del dia i hora assignat i fins el dia 26 de juliol. Si et matricules de TFG el termini finalitza el 4 d'octubre 2019. Per qualsevol dubte al respecte contacta amb el Servei d'informació i atenció a l'estudiantat (SIAE)

IMPORTANT: Recordeu que per garantir una progressió adequada dels estudis, a l’hora de matricular-se de noves assignatures d’un curs qualsevol és necessari que la matrícula també inclogui totes les assignatures obligatòries suspeses amb nota inferior a 4, no presentades o no matriculades de cursos anteriors que s’imparteixin en aquell període lectiu.

IMPORTANT: El grup PENDT és un grup fictici que s’obre en el cas que s’omplin tots els grups de matrícula reals d’assignatures obligatòries. Durant el mes de setembre s’assignarà un grup real als estudiants matriculats del grup PENDT.

4. Després de la matrícula

5. Inici de classes: 12 de setembre

6. Carpeta UPC

A partir del primer dia de classe, pots passar a recollir la carpeta UPC per la Recepció de l'Escola.

Informació EPSEVG relacionada

Informació UPC relacionada