Tràmit: 03.05 - Reconeixement de crèdits per activitats d’extensió universitària

Informació General

La normativa acadèmica de Grau de la UPC contempla la possibilitat de reconèixer fins a 6 ECTS optatius màxim per activitats universitàries culturals, esportives, de representació estudiantil, solidàries i de cooperació.

D’aquestes activitats, n’hi ha les ofertades per a tota la UPC i les específiques acordades per l’EPSEVG, dins del punt 4.2 de la normativa acadèmica.

El reconeixement només es pot fer si s'ha acumulat múltiples enters d'ECTS, és a dir, no es faran reconeixements de 0,5 ECTS.

NOTA: L’estudiantat que cursa la simultaneïtat d’estudis entre graus de l’EPSEVG poden NO reconèixer crèdits per activitats d’extensió universitària atès que les assignatures que es cursen ja permeten obtenir tots els crèdits optatius d’ambdós titulacions.

Com fer la sol·licitud

Termini de sol·licitud

Consulta el Calendari de tràmits acadèmics.

Resolució

L'estudiantat podrà veure dins l’apartat Expedient, Activitats de l'e-Secretaria el llistat de totes les activitats que ha realitzat simultàniament als seus estudis de Grau.

En el darrer quadrimestre dels estudis de Grau podrà seleccionar en l’apartat Expedient Reconeixement d’activitats quines de les activitats realitzades vol que s’incorporin al seu expedient de Grau. Un cop seleccionat es generarà un rebut de pagament a l'e-Secretaria apartat Impresos i pagaments.

És necessari el pagament del reconeixement de les activitats que es sol·liciten per poder sol·licitar l'expedició del títol universitari.