Tràmit: 06.01 - Certificat Acadèmic Personal

Informació General

La certificació acadèmica és un document oficial expedit pels serveis administratius de l’EPSEVG on se certifiquen totes les dades acadèmiques de l'estudiant segons consten al seu expedient.

Com fer la sol·licitud

Estudiants i titulats amb accés a l’e-Secretaria

Com:

Els estudiants i titulats de l'EPSEVG que tinguin accés a l'e-Secretaria han de realitzar la sol·licitud a l'apartat ‘Certificats’.

Preu:

El pagament de les taxes es pot fer des de l’e-Secretaria apartat ‘Impresos i pagaments’.

Un cop abonada la taxa, des del SIAE s'iniciarà el tràmit d'expedició de la certificació.

Estudiants sense accés a l'e-Secretaria (plans antics)

Com:

La persona interessada ha de fer la sol·licitud a través del Demana EPSEVG adjuntant la següent documentació:

Preu:

El pagament de la taxa es podrà abonar amb targeta al SIAE o mitjançant els caixers automàtics, els serveis d'internet o les oficines de les entitats financeres: La Caixa, Banc Santander, Caixa d'Enginyers.

Un cop abonada la taxa s'iniciarà el tràmit d'expedició de la certificació.

Recollida

La certificació s'ha de recollir al SIAE de l’EPSEVG.

En cas que una altra persona reculli el certificat en nom de la persona sol·licitant, haurà de presentar al SIAE el document d’autorització tràmits terceres persones.

Les certificacions es poden recollir passats 5 dies hàbils des de la seva sol·licitud.