Estudiar en remot

Estudiar en remot a l'EPSEVG

Com estudiar en Remot

La UPC ha editat una Guia per estudiar en remot.

El departament d'ENTEL i els Serveis TIC de l'EPSEVG han editat unes Recomanacions TIC per a la docència en línia des de casa.

Els Serveis TIC de l'EPSEVG han editat un llistat de Complements per a utilitzar el telèfon o la tablet amb l'ordinador.

El departament d'ENTEL ha editat 6 consells per millorar la WI-FI de casa.

Software per a l'estudiantat

La UPC i la UPC Vilanova tenen repositori de programari  a disposició dels estudiants.

Google Suite

El GSuite és una eina que s'ha incorporat al funcionament de la UPC durant aquest període excepcional de docència no presencial. Per tant, tens un compte de G Suite associat al teu usuari de la UPC usuari@estudiantat.upc.edu i hi pots accedir introduint el teu usuari i contrasenya de les intranets de la UPC.

Actualment et dona accés als serveis:

La bústia de correu Gmail s’activarà en una segona fase. Ara és important poder tenir a la teva disposició les eines de comunicació i compartició que faciliten el treball en remot.

Pel correcte funcionament dels serveis és important:

Dubtes amb la Google Suite? Més informació al Servei TIC de la UPC.

Si tinc algun problema informàtic, Qui m’ajuda?

Els Serveis TIC de la UTG del Campus de Vilanova continuem treballant en remot.

Horari: Estem disponibles amb el mateix horari de sempre per ajudar-vos:

Contacte:

Tots els Serveis TIC d’UPC/UPCNet estem treballant coordinadament, així que si sou PDI/PAS o Estudiant, podeu contactar amb qualsevol dels telèfons, etc i us intentarem ajudar o agafar les dades per poder resoldre els dubtes o problemes.

FAQ's

Els Serveis TIC d’UPC han adquirit un programari per poder ajudar en remot. Teamviewer, només cal que instal·leu el mateix.

Tot i això, hi ha eines que et poden ajudar a millorar el funcionament del teu PC.

Com a base, tota la informació la teniu a: Guia per estudiar en remot.

Alguna guia més ràpida?

Dubtes amb la GSuite? Més informació al Servei TIC de la UPC.