Eines TIC de Teletreball per al PAS

Teletreball a l'EPSEVG

Com treballar en Remot

La UPC ha editat una Guia per treballar en remot.

Els Serveis TIC de l'EPSEVG han editat un llistat de Complements per a utilitzar el telèfon o la tablet amb l'ordinador.

El departament d'ENTEL ha editat 6 consells per millorar la WI-FI de casa.

Si tinc algun problema informàtic, Qui m’ajuda?

Els Serveis TIC de la UTG del Campus de Vilanova continuem treballant en remot.

Horari: Estem disponibles amb el mateix horari de sempre per ajudar-vos:

Contacte:

Tots els Serveis TIC d’UPC/UPCNet estem treballant coordinadament, així que si sou PDI/PAS o Estudiant, podeu contactar amb qualsevol dels telèfons, etc i us intentarem ajudar o agafar les dades per poder resoldre els dubtes o problemes.

FAQ's

Els Serveis TIC de la UTG del Campus de Vilanova hem creat una presentació amb videotutorial que us pot ajudar a accedir remotament als vostres ordinadors:
Vídeo

Fer i rebre trucades amb el teu número de la UPC. El servei que ofereix la UPC és l'UPCconnect, però a causa de la saturació de les línies disponibles es recomana instal·lar un altre client de telefonia.

Configura't un client softphone

Avantatges i desavantatges

Desviament de trucades

Com a base, tota la informació la teniu a: Guia per treballar en remot.

Alguna guia més ràpida?

Els Serveis TIC d’UPC han adquirit un programari per poder ajudar en remot. Teamviewer, només cal que instal·leu el mateix.

Tot i això, hi ha eines que et poden ajudar a millorar el funcionament del teu PC.

Programari per assegurar el nostre Windows:

Accions molt recomanades:

Els Serveis TIC UPC Vilanova i la Biblioteca ens vam coordinar el darrer dia de treball per deixar al despatx de Serveis TIC els 5 portàtils de Biblioteca per si algun PAS/PDI necessitava un equip per treballar.

Si el necessiteu i no teniu més opció per treballar, podeu contactar-nos i miraríem de quedar a l’escola un dia per poder donar-vos l’equip. Caldria maximitzar totes les mesures de seguretat. Així que intentaríem quedar fóra de l’escola i sense contacte. Desinfectant al màxim l’equip, etc.

No és convenient sortir de casa, però en un cas de força major ho faríem.