Ciència en temps de pandèmia. Conversa amb Clara Prats

Quan?

15/12/2020 de 19:00 a 20:30 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El Foment Vilanoví organitza el primer Tribuna en format telemàtic amb la col·laboració de l'EPSEVG amb la Dra. Clara Prats.

Clara Prats, llicenciada en Física per la Universitat de Barcelona i doctora en Física Aplicada i Simulació en Ciències per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Actualment és professora agregada de la UPC. Investigadora del grup de Biologia Computacional i Sistemes Complexos de la UPC, i responsable de models computacionals al Centre de Medicina Comparativa i Bioimatge de l’Institut de Recerca en Ciències de la Salut Germans Trias i Pujol (IGTP). La seva línia de recerca se centra en l’ús de la modelització computacional per a l’estudi de malalties infeccioses, principalment la tuberculosi, però també la malària, la malaltia del Chagas i, els últims mesos, la COVID-19.

En col·laboració amb el Diari de Vilanova es va crear Tribuna Vilanova, un espai on dialogar amb persones d’interès rellevant a Vilanova i la Geltrú i Catalunya de diferents àmbits d’activitat: social, jurídic, cívic, artístic, literari, entre d'altres.