Congrés Internacional AELFE-TAPP 2021

Quan?

07/07/2021 a 10:00 fins a 09/07/2021 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Campus UPC Vilanova i virtual

iCal

El congrés està organitzat per professorat del Departament de Teoria i Història de l'Arquitectura i Tècniques de Comunicació (THATC) de la UPC en col·laboració amb professorat d’altres universitats (UdL i URV a Catalunya i FH Joanneum a Àustria).

Sota el lema “Comunicació acadèmica i professional multilingüe en un món en xarxa” (Multilingual academic and professional communication in a networked world), AELFE-TAPP 2021 aplegarà més de 150 investigadors i professors universitaris de més de 30 països diferents que presentaran i debatran els darrers avenços en el camp de les llengües i la comunicació acadèmiques i professionals així com en l’àmbit de la telecol·laboració o intercanvi virtual (entorns virtuals de col·laboració i aprenentatge entre estudiants universitaris de diferents parts del món), una tendència en alça en la internacionalització de les universitats.