Debat Electoral - Eleccions a Director/a de l’EPSEVG 2020

Quan?

19/11/2020 de 12:40 a 14:15 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

iCal

La Junta Electoral de l'EPSEVG ha organitzat un Debat Electoral, el qual han acceptat els dos candidats que concorren a les eleccions: Joan Josep Aliau i Marisa Zaragozá (esmentats segons l'ordre de registre de la seva candidatura).

Lloc: Per videoconferència Google Meet amb codi de la reunió: zmp-xpmp-yxz ( https://meet.google.com/zmp-xpmp-yxz )
Durada màxima: 1 hora 30 minuts.
Organització del debat: Hi haurà un bloc de presentació de les candidatures per part de cada candidat (8 minuts per candidat), un bloc de preguntes que hauran de respondre cada candidat (2 minuts per candidat) i un bloc final de cloenda (2 minuts per candidat). El bloc de preguntes constarà de 12 preguntes (3 preguntes escollides de cadascun dels 4 sectors: PDI-APDI-BPAS i Estudiantat de Grau i Màster - EGM) i entre 2 i 4 preguntes addicionals (en funció del temps disponible) escollides pel seu interès. Totes les preguntes es formularan pel Xat del Meet i la persona que formula la pregunta s'haurà d'identificar i dir al sector al qual pertany. Hi haurà dos moderadors: Sergi Menargues que s'encarregarà de moderar el debat en si, i Francisco M. Muñoz que se n'encarregarà de moderar el Xat i seleccionar les preguntes. Per a limitar el volum de preguntes a respondre pels candidats, del conjunt de preguntes que es formulin pel Xat se'n seleccionarà un total de 20 preguntes. D'aquestes 20 preguntes seleccionades, les que no s'hagin pogut respondre durant el debat, els candidats les respondran per escrit. Les respostes es posaran en un document pdf a la pàgina web de les eleccions.