Entrega de premis del 2n concurs de fotografia del Departament d’Enginyeria Química i videoconferència

Quan?

29/09/2020 de 12:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala d'Actes de l'EPSEVG

iCal

Entrega de premis del 2n concurs de fotografia del Departament d’Enginyeria Química.

Durant l’acte s’impartirà una vídeo-conferència amb el títol: "Las primeras fotografías en color reveladas por la luz de sincrotrón". Es tracta d'un un homenatge a la figura de Louis Ducos du Hauron, pioner de les fotografies en color, a càrrec de la Dra. Marine Cotte, científica de l’ESRF (European Synchrotron Radiation Facility) de Grenoble. Aquest any 2020 es commemora el centenari de la mort de Louis Ducos du Hauron.

L'assistència de forma presencial és oberta a la comunitat EPSEVG.
L’acte es podrà seguir on-line amb inscripció prèvia a l'enllaç.
Les fotografies premiades s’exposaran al vestíbul de l’escola i es poden veure al web del Departament d’Enginyeria Química.