Exposició: Passat, present i futur de l'EPSEVG

Quan?

07/10/2021 a 12:30 fins a 31/10/2021 a 13:30 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Vestíbul de l'Edifici A

iCal

L'exposició analitza el passat, el present i el futur de l'Escola. L'objectiu de l'activitat és recollir els fets més importants del centre de la UPC a Vilanova amb una exposició que commemora la celebració del 50è aniversari de la UPC.

En l'exhibició es posen en valor tres grans etapes de l'EPSEVG: el passat, amb la tradició i expertesa de l'Escola que, des de l'any 1901, impulsa activitat docent i investigadora a la ciutat, així com una important participació en activitats de dinamització comunitària de l'estudiantat; el present, amb els darrers esdeveniments destacats que han tingut lloc al centre i la relació amb la ciutat de Vilanova i la Geltrú, i el futur, amb els projectes que cal desenvolupar per potenciar el creixement de l'Escola amb l'entorn.

Aquesta activitat compta amb un espai físic on es podrà veure la comparació del passat i el present de l'Escola i, també, disposarà d'una part digital amb projector per visualitzar els projectes futurs de l'EPSEVG en format vídeo.