Premis DonaTIC 2020

Quan?

01/07/2020 a 14:00 fins a 18/08/2020 a 15:00 (Europe/Madrid / UTC200)

iCal

Els Premis DonaTIC tenen per objectiu distingir el paper de la dona en el món professional, empresarial i acadèmic de l'àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i divulgar referents entre la societat per promoure les vocacions en ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques (CTEM) i fomentar la presència femenina en les carreres tecnològiques i les enginyeries.

En les bases dels premis, s’estableixen set categories, excloents entre si. Les set categories són: a) Emprenedora, b) Professional, c) Acadèmica/Investigadora, d) Divulgadora, e) DonaTIC Revelació, f) Estudiant TIC, i g) Iniciatives Referents.

Les dones estudiants de l’àmbit TIC de la nostra Escola poden participar en la categoria f).

Els Premis tenen caràcter honorífic, sense dotació econòmica.

Termini: fins el 18 d'agost 2020.

Per a informar i gestionar la candidatura  s'ha de contactar amb la Cristina Salinas, de la Unitat de Projectes Nacionals del Servei de Suport a la Recerca i Innovació.