Presentació del Rally solidari per a estudiants UNIRAID a l'EPSEVG

Quan?

11/04/2019 de 12:45 a 13:45 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala d'Actes de l'EPSEVG

iCal

A través del testimoni d'un alumne participant de la darrera edició del rally solidari per a estudiants coneixerem en què consisteix UniRaid.

L’UniRaid és una gran aventura humana i solidària per a estudiants amb un esperit emprenedor d’entre 18 i 28 anys. Es tracta d’un itinerari de 9 dies pel desert del Marroc en el que es fomenten valors com l’organització i el treball en equip, així com també la solidaritat i ajuda a aquells que ho necessiten. L’UniRaid no pretén ser una cursa de velocitat, sinó un viatge-aventura en el que els participants han de completar 7 etapes sortejant tot tipus d’obstacles, desafiaments i proves, amb l’objectiu de creuar el Marroc de nord a sud i lliurar més de 40 kg de material solidari en diferents indrets del desert.