Votacions per urna electrònica per a la provisió de vacants del Claustre Universitari de la UPC 2018

Quan?

06/11/2018 a 10:00 fins a 09/11/2018 a 09:59 (Europe/Madrid / UTC100)

iCal

Del 6 de novembre, a partir de les 10.00 h., fins al 9 de novembre, a les 9.59 h., tindran lloc les votacions mitjançant urna electrònica, per a la provisió de les vacants dels membres del Claustre Universitari de la UPC 2018.

En aquestes eleccions s’han de renovar un total de 49 representants dels diversos col·lectius: 8 del PDI doctor amb vinculació permanent (PDI-A); 8 del Personal investigador en formació (PDI-B2); 9 del PDI permanent doctor (PDI-B3), 1 del PDI permanent no doctor (PDI-B4) i 23 de l’estudiantat.

Al Claustre Universitari no hi ha cap vacant per la circumscripció 340 EPSEVG - Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú tant pel que fa al PDI-A i a l'estudiantat de Grau i Màster, ara bé el PDI-B de l'EPSEVG participa, segons el sector que correspongui, en la circumscripció Universitat per a l'elecció de les vacants del PDI-B2, del PDI-B3 i del PDI-B4.

La informació de com fer la votació en urna electrònica està recollida en l'enllaç .

Tota la informació d'aquest procés electoral està recollit en la Seu Electoral Electrònica de la UPC, en el següent enllaç .