Xerrada: Descripció tècnica del servei de telefonia IP de la UPC a càrrec d'UPCnet

Quan?

15/05/2019 de 11:30 a 12:30 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Aula VGA213 de l'EPSEVG

Afegiu l'esdeveniment al calendari

Ponent: José Antonio Tébar, UPCnet.

Resum: El terme "comunicacions unificades" fa referència a la integració de diversos serveis com ara la telefonia IP, missatgeria instantània, presència, videoconferència, entorns col·laboratius (pissarra electrònica, escriptori compartit, edició simultània de documents), entre d'altres. Tots aquests serveis es poden donar, avui dia, sobre xarxes IP i utilitzant el protocol SIP. UPCnet està donant aquests serveis a la UPC i a altres clients externs a la Universitat. A la conferència es descriurà l'arquitectura tècnica d'aquests serveis i el seu desplegament a la UPC.

La conferència està oberta a tots els estudiants, professors i personal de l'Escola, però està especialment adreçada als alumnes del Grau en Enginyeria Informàtica que hagin cursat o estiguin cursat l'assignatura XAMU (Xarxes Multimèdia).