Com pots conèixer el Campus?

Futurs Estudiants

Graus

Jornada de Portes Obertes 2022 - Presencials

Visita l'Escola 2022

Durant aquestes Jornades que estan adreçades només als alumnes, es realitzarà una visita als laboratoris i altres instal·lacions de l’escola.

Màsters

Sessió informativa Màster 2022 - Presencial

Màster Universitari en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial

Sessions informatives Màster 2022 - Virtuals

Visita'ns

Us convidem a conèixer la UPC Vilanova a través del vídeo de presentació de la Directora Marisa Zaragozá i cadascuna de les titulacions de graus pel coordinador de la mateixa.

Aquests vídeos són el contingut ofert a les Jornades de Portes Obertes realitzades per informar del curs 2021/2022.

Si esteu interessats a conèixer la universitat EPSEVG de forma presencial, podeu enviar un email a promocio.epsevg@upc.edu.

Vídeos de les Jornades de Portes Obertes

• Video JPO Graus EPSEVG Graus EPSEVG
  • Video JPO Grau Disseny Industrial Grau E. Disseny
  • Video JPO Grau Mecànica Grau E. Mecànica
  • Video JPO Grau Elèctrica Grau E. Elèctrica
  • Video JPO Grau Electrònica Grau E. Electrònica
  • Video JPO Grau Informàtica Grau E. Informàtica

Us venim a veure

Acordem un dia, i un professional del Campus UPC Vilanova es desplaçarà al vostre centre per presentar els estudis de Graus i donar resposta als dubtes i consultes que puguin sorgir (1h aprox.).

També ens trobaràs a...

El Campus UPC Vilanova participa en diferents fires d'orientació als estudis i jornades de caire científic i tecnològic.