Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte

Els estudis de Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte impartits al campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú, et formaran com a professional qualificat per desenvolupar activitats de disseny industrial i desenvolupament de productes. Adquiriràs les competències necessàries per a abordar la gestió del coneixement i de l'experiència projectiva necessària per a la planificació i el desenvolupament de tot el procés de vida d'un producte.

4 anys
Càrrega lectiva
240 crèdits ECTS (incloent-hi el treball de fi de grau). Un crèdit equival a 25-30 hores de treball.
Tipus de docència
Nota de tall del curs 2018-2019
Horaris/torns
Matí i tarda
Preus i beques
Preu aproximat per curs, 2.551€. Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament).
Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats

Ponderacions PAU

Taula de ponderacions de les matèries per a la fase específica

Places nou ingrés

Com s'hi accedeix

Totes les vies d'accés, preinscripció i matrícula.

Convalidacions de CFGS

Legalització de documents

Tots els documents expedits en països de fora de la Unió Europea han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.

Tercer quadrimestre

• ObligatòriaECTS
  • OptativaECTS
  • ProjecteECTS
Sortides professionals

L'Acció Tutorial es planteja en cada titulació com un servei d'atenció a l'estudiantat, mitjançant el qual el professorat tutor assignat a cada estudiant l’orienta, informa i assessora de forma personalitzada sobre el funcionament i normativa de la universitat.

Les seves funcions principals son les següents:

Per organitzar aquest Pla d’Acció Tutorial, s’assigna a cada estudiant de cada titulació un tutor del grup de tutors de la etapa corresponent:

Els tutors de l’Etapa Inicial seran professors amb docència en la primera meitat de la titulació i els de la Etapa Final amb docència en segona meitat de la titulació.

Selecciona estudis d'interès
Dono el meu consentiment a la UPC per al tractament de les dades de caràcter personal recollides en aquest formulari, tal com es descriu en la Taula d'informació sobre protecció de dades, que he llegit

També et pot interessar

• Calendaris

Calendaris acadèmics, d’exàmens i de tràmits dels GRAUS i MÀSTERS.

• Horaris

Horaris dels diferents grups de GRAUS i MÀSTERS.

• Perfil del professorat

Producció científica dels investigadors de la UPC.

• Tràmits

Tràmits de matrícula, avaluacions, permanència, certificats, títols…

• Normatives

Normativa Acadèmica dels Estudis de Grau i Màster de l'EPSEVG i de la UPC.