Com pots conèixer el Campus?

Com conèixer el campus

Visita'ns

Tant les JPO com les visites van dirigides principalment als Centres de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior, però estan obertes a tothom que vulgui participar, ja sigui per un interès en particular o simplement per curiositat.

La visita programada per les JPO (Jornades de Portes Obertes) et permetrà  viure al campus durant 2 hores aproximadament. En el transcurs de la jornada es presenten els estudis de Graus i les principals instal·lacions del Campus (aules, laboratoris i Biblioteca). En el cas de no poder assistir en les dates proposades, segur que trobarem el dia adient per fer-te la visita.

Dates de les Jornades de Portes Obertes 2019

Graus

El punt de trobada serà el vestíbul de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG).

Màsters

Si vols que t'avisem d'altres dates, només cal que ho indiquis en l'apartat d'observacions del formulari d'inscripció o comunicar-ho a promocio.epsevg@upc.edu.

Us venim a veure

Acordem un dia, un professional del Campus es desplaça al vostre Centre per presentar els estudis de Graus i donar resposta als dubtes i consultes que puguin sorgir (1h aprox.).

També ens trobaràs a...

El Campus UPC Vilanova participa en diferents fires d'orientació als estudis i jornades de caire científic i tecnològic.

Aquest curs 2018 / 2019 estarem a:

• Unitat de Suport Institucional i Relacions Externes
    Escola Politècnica Superior de Vilanova i la Geltrú
    Av. Víctor Balaguer, 1, planta 0 (Oficina Oberta)
    08800 Vilanova i la Geltrú (Barcelona)

Jaume Pérez
    Tel.: + 34 93 896 77 09
    e-mail: promocio.epsevg@upc.edu

• Horari general d'atenció

Matins:
    Dilluns - Divendres 9.30h - 14.00h

Tardes:
    Dimecres: 15:00 a 17:30h

• Horari juny, juliol i setembre

Matins:
    Dilluns - Divendres 9.30h - 14.00h

Atenció Online

Tens dubtes? Consulta'ns Online.