Com pots conèixer el Campus?

Futurs Estudiants

Visita'ns

Tant les Jornades de Portes Obertes (JPO) com les visites van dirigides principalment als Centres de Batxillerat i de Cicles Formatius de Grau Superior, però estan obertes a tothom que hi vulgui participar, ja sigui per un interès en particular o simplement per curiositat.

La visita programada per les Jornades de Portes Obertes (JPO) et permetrà viure al campus durant 2 hores aproximadament. Durant la jornada es presenten els estudis de Graus i les principals instal·lacions del Campus UPC a Vilanova (aules, laboratoris i Biblioteca). En cas de no poder assistir en les dates proposades, segur que trobarem el dia adient per fer-te la visita.

Dates de les Jornades de Portes Obertes 2020

Graus

Les sessions virtuals es faran amb la plataforma Hangouts Meet de G Suite, i rebreu informació sobre com connectar-vos una vegada inscrits.

El punt de trobada per a les sessions presencials serà el vestíbul de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú.

Màsters

Si vols que t'avisem d'altres dates, només cal que ho indiquis en l'apartat d'observacions del formulari d'inscripció o comunicar-ho a promocio.epsevg@upc.edu.

Us venim a veure

Acordem un dia, i un professional del Campus UPC Vilanova es desplaçarà al vostre centre per presentar els estudis de Graus i donar resposta als dubtes i consultes que puguin sorgir (1h aprox.).

També ens trobaràs a...

El Campus UPC Vilanova participa en diferents fires d'orientació als estudis i jornades de caire científic i tecnològic.

Aquest curs 2019/2020 estarem a:

• Unitat de Suport Institucional i Relacions Externes
    Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú
    Av. Víctor Balaguer, 1, planta 0 (Oficina Oberta)
    08800 Vilanova i la Geltrú (Barcelona)

Jaume Pérez
    Tel.: + 34 93 896 77 09
    e-mail: promocio.epsevg@upc.edu

• Horari general d'atenció

Matins:
    Dilluns - Divendres 9:30h - 14:00h

Tardes: