Convocatòria d'ajuts MOBINT-MIF 2021-2022 de l'Agaur, per estades de mobilitat internacional

Fas o faràs una mobilitat internacional al 2021-2022?

El 21 de setembre, s'ha publicat al DOGC la Resolució REU/2819/2021, de 14 de setembre, per la qual s'obre la convocatòria d'ajuts a la mobilitat internacional de l'estudiantat amb reconeixement acadèmic i a la mobilitat de l'estudiantat en el marc del Programa de millora i innovació en la formació de mestres de les universitats catalanes per al curs acadèmic 2021-2022 (MOBINT – MIF) (ref. BDNS 583914)

Termini de presentació de sol·licituds
Des del 22 de setembre fins al 21 d'octubre de 2021 a les 14:00h (hora local de Barcelona), ambdós inclosos.

Import dels ajuts
200 euros al mes, màxim 6 mesos (= màxim 1.200 euros d'ajut en total per a una estada de sis mesos).

Els estudiants que facin una estada a la regió francesa d'Occitània i obtinguin l'ajut, rebran automàticament un import complementari de 600 euros. (És a dir, un total màxim de 1.800 euros per una estada de 6 mesos si és una destinació a Occitània.)

Text de la convocatòria i bases reguladores
La informació està disponible a partir del 22/09 al web de l'AGAUR
Podeu consultar aquí la informació:

Sobre la documentació que cal presentar en la sol·licitud
La sol·licitud junt amb la documentació corresponent s´'ha de presentar online, a la seu electrònica corresponent (Veure convocatòria i web de l'AGAUR).

Un dels documents que cal presentar és l'acreditació de la universitat d'origen (UPC), indicant que l'estudiant realitzarà una mobilitat internacional, amb les dades de l'estudiant /a i la seva estada. Si us plau, segueix les indicacions de Relacions Internacionals de la teva escola/facultat UPC i consulta la teva e-secretaria.

E-mail: estudiants.agaur@gencat.cat