Oberta la convocatòria d'ajuts a la mobilitat internacional MOBINT-MIF

L'11 de novembre, s'ha publicat al DOGC la Resolució EMC/2819/2020, de 2 de novembre, per la qual s'obre la convocatòria d'ajuts a la mobilitat internacional de l'estudiantat amb reconeixement acadèmic i a la mobilitat de l'estudiantat en el marc del Programa de millora i innovació en la formació de mestres de les universitats catalanes per al curs acadèmic 2020-2021 (MOBINT–MIF) (ref. BDNS 531973).

Podeu consultar les bases reguladores i el text de la convocatòria al següent enllaç

El termini de presentació de sol·licitud s'inicia el 12 de novembre i finalitza el proper 11 de desembre a les 14:00h hora local de Barcelona.

Sobre la documentació que cal adjuntar a la sol·licitud:

Un dels documents que cal presentar és l'acreditació de la universitat d'origen (UPC), indicant que l'estudiant realitzarà una mobilitat internacional, amb les dades de l'estudiant /a i la seva estada. Si us plau, segueix les indicacions de l'Oficina de Relacions Internacionals de l'EPSEVG i consulta la teva e-secretaria.

Més informació:

WEB de l’AGAUR