27 D'ABRIL - Diada del Campus EPSEVG

Ja es va apropant la diada del campus, 27 d'abril, omplim la universitat d'alegria i diversió! La diada d’aquest any està ambientada en l’estil vaquer!
Al llarg del matí es duran a terme activitats esportives a càrrec d'esports UPC, i un Scape Room per l'edifici A amb temàtica Cowboys a càrrec de la delegació d'estudiants.
Al migdia l'equip de les motos ens oferirà una botifarrada a preus populars perquè ens reunim tots i totes al patí de l'edifici A. Durant l'hora de dinar, llunàtics farà el seu assaig i drons el gravarà, Mesdi organitza un Bingo Musical per amenitzar el dinar.
A la tarda, la delegació d'estudiants organitzarà jocs per a tots els estudiants i premiarà els guanyadors de cada joc amb consumicions al bar. L’equip de les motos també oferirà guerres de NERF.
Durant tot el dia les persones que vinguin disfressades de vaquers, amb texans, camisa de quadres i barret els regalarem un got exclusiu gratis!

Ajuntem els links d'inscripció a les diferents activitats:
SCAPEROOM I TORNEIG FUTBOLÍ
NERF