Ja està en marxa la 14a edició del Face2Face de l'EPSEVG, per primera vegada en format virtual degut a la pandèmia de la COVID-19

Del 26 al 29 d'octubre està tenint lloc la 14a edició del Face2Face al Campus UPC Vilanova, enguany amb format virtual.

Dijous passat, dia 22 d'octubre, va tenir lloc la sessió organitzada per UPC Alumni: "Prepara't per al Face to Face", on s'orientava als estudiants de com elaborar correctament un CV i es donaven pautes per a afrontar amb èxit l'entrevista de treball. Fins al moment, a dia 27 d'octubre, s'han realitzat 4 de les 11 sessions connectant-se entre 25 i 45 estudiants a cada sessió. De moment els estudiants han pogut veure les presentacions de National Instruments, Tres Griferia, Adecco i Gedia España S.L.