A l'EPSEVG s'ha celebrat el 14è Congrés de Ciència del Garraf

La setmana passada, la nostra Sala d'Actes va ser l'escenari del 14è Congrés de Ciència, organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics del Garraf.

Els alumnes d'Infantil i Primària de diverses escoles de la comarca van presentar els projectes de recerca treballats durant en curs.
A la inauguració, es va comptar amb l'alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Neus Lloveras; la directora adjunta dels Serveis Territorials d'Ensenyament de la Generalitat, Judith Barbacil; el cap del Servei TIC de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria, David Raya; la gerent de la Biblioteca Museu Víctor Balaguer, Maria Alias, i el coordinador del congrés, en nom del Centre de Recursos Pedagògics del Garraf, Xavier Planas. Durant la setmana també hi han estat presents, la regidora d'Educació vilanovina i presidenta del Consell Comarcal del Garraf, Glòria Garcia, i les alcaldesses d'Olivella i de Canyelles.
Els centres participants van ser: Ginesta, Divina Providència, El Cim, Santa Teresa, Pompeu Fabra, l'Arjau, l'Aragai, Volerany, Ítaca, Sant Bonaventura, Pia, Cossetània,
Canigó i Sant Jordi, de Vilanova i la Geltrú. I també les escoles El Morsell, d'Olivella, Sant Nicolau, de Canyelles, i Riera de Ribes, de Sant Pere de Ribes.

Enllaç a la notícia del Butlletí de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.