A partir d'ara les instàncies i documentació que s'hagi de registrar al registre general de la UPC s'haurà de presentar de forma telemàtica

El nou Reglament del Registre general de la UPC, en vigor des del mes d’agost passat, estableix l’obligació de tots els membres de la comunitat universitària de fer servir el canal electrònic a través de la seu electrònica, com a única via vàlida per a la presentació de sol·licituds i documents que s’hagin d’incorporar a un procediment administratiu de la Universitat.

Per la qual cosa es podrà utilitzar el tràmitInstància genèrica”. En el cas d'un tràmit específic, per a fer la mateixa gestió, cal consultar el "Catàleg de tràmits"

D'aquesta forma, els diferents col·lectius de la comunitat universitària poden fer els tràmits habituals amb la Universitat en qualsevol moment i sense necessitat de desplaçaments.