A partir del 08-06-2020, l'Estudiantat ja pot reprendre les pràctiques acadèmiques externes a l'empresa en format presencial

En el videocomunicat del Rector de la UPC, del dia 02-06-2020, sobre la situació de la desescalada (veure l’ecomunicats Nº 520 de la setmana de l’1 de juny de 2020), el Rector parlava de que està previst que l’activitat docent presencial es reactivi paulatinament tan bon punt la regió sanitària on estan ubicats els diferents campus de la UPC entrin a la Fase II. Aquesta nova fase permet que ja es puguin començar a tramitar els permisos per incorporar-se a les pràctiques, previsiblement, a partir del dilluns 8 de juny de 2020, acreditant el compliment dels requisits de prevenció, a les entitats i empreses on es fan les pràctiques externes. En aquest sentit, el Rector de la UPC va emetre la “Resolució 870/2020, de 3 de juny de 2020, relativa a les pràctiques acadèmiques externes de la UPC”, la qual s’inclou en aquesta notícia de l’ecomunicats. Caldrà que l’empresa ompleni el permís annexat en la resolució del Rector perquè l’estudiant pugui anar a l’empresa per continuar les pràctiques en format presencial.

Pel que fa referència al nostre Campus, el Director de l’EPSEVG, Frederic Vilà, en data 08-06-2020, ha donat l’autorització per a continuar les pràctiques acadèmiques externes al nostre estudiantat en forma presencial a les empreses. Per un costat, ens posarem en contacte amb les empreses per informar-les que ja poden continuar amb les pràctiques externes presencialment. D’altra banda, des del Sevei d’Informació i Atenció a l’Estudiantat (SIAE) de l’EPSEVG s’està notificant a l’estudiantat que ja poden continuar amb les pràctiques acadèmiques externes en forma presencial i que cal que es posin en contacte amb l’empresa per a reactivar-ho.

Resolucio