Aclariments sobre les activitats docents no presencials

Com ja s’ha exposat en la notícia anterior d’aquest ecomunicats, el dilluns dia 23 de març, el Director de l’EPSEVG va enviar un comunicat a tot l’estudiantat de l’EPSEVG. En referència a aquest comunicat, des de la Direcció de l’EPSEVG volem fer els següents aclariments sobre les activitats docents no presencials:

• Les activitats docents no presencials síncrones són aquelles activitats no presencials (classes de teoria, classes de problemes, pràctiques de laboratori, consultes, activitats avaluatives, ...) que es fan en l’horari de classe establert segons els horaris de classe publicats a la web. Conseqüentment s’estableix una connexió virtual en temps real entre l’estudiantat i el professor en l’horari establert.
  • Les activitats docents no presencials asíncrones són la resta d’activitats docents que el professorat ha preparat per a que l’estudiantat faci dins d’un període establert en les quals el professor no està en temps real en connexió amb les estudiants, sinó que aquests fan el seguiment i/o lliurament de l’activitat dins del termini establert i el professor fa a posteriori el seguiment.

Un cop fet l’aclariment anterior, volem fer constar que els horaris per a les activitats docents no presencials síncrones no s’han modificat degut a l’estat d’alarma pel coranovirus i segueixen sent els publicats a la web.

Pel que fa al calendari acadèmic, l’única modificació duta a terme a hores d’ara és la que fa referència al període d’avaluació parcial que se suprimeix (dies marcats en groc en el calendari). Així, el període del 26 de març a l’13 d’abril passa a ser període de docència no presencial síncrona en l’horari establert:

Aquell professorat que desitgi fer qualsevol tipus de prova d’avaluació síncrona, la pot fer en l’horari de classe, ja sigui en el període inicialment previst per a l’avaluació parcial o en qualsevol altre període sempre que estigui dins el període lectiu de classes.

El període del 4 al 13 d’abril correspon al període de vacances de Setmana Santa i es període no lectiu. Per tant, durant aquest període sols es podran realitzar activitats docents no presencials asíncrones.
Si es produeix alguna modificació en el calendari acadèmic, sereu informats a través dels canals habituals tant aviat com sigui possible.