Acte de comiat de José Miguel Quiñones, Administrador i Cap de la UTG de l'EPSEVG

El passat dijous dia 23 de gener a les 13.00 h., a la sala de reunions de Sotsdirecció (VGA046A), es va fer l’acte de comiat de José Miguel Quiñones, que ha estat durant gairebé 12 anys Administrador i Cap de la UTG de l’EPSEVG. Actualment el José Miguel és el Cap del Servei de Suport a l'ICE de la UPC.

En l’acte hi van assistir unes quaranta persones dels col·lectius del PAS i del PDI de l’EPSEVG. El José Miguel es va mostrar molt emocionat i va dedicar unes paraules als assistents. El José Miguel comença donant les gràcies a tots els assistents a l’acte i recalca que porta gairebé dotze anys a l’Escola i que se sent molt vilanoví. Dóna les gràcies al PAS i diu que ha intentat ser el més equànime possible. Dóna gràcies al PAS per la seva comprensió, col·laboració, ajuda, respecte i bones maneres de fer. Recalca que ara en el campus de Vilanova es té un magnífic equip a nivell de gestió que no s’ha de deixar perdre. Seguidament dóna les gràcies al Frederic Vilà i a l’Enric Trullols que han estat els seus dos Directors de l’Escola durant molts anys. Diu que ha estat un plaer treballar amb ells i tenir la confiança que li han donat. Finalment dóna les gràcies a tot el PDI i diu que s’ha trobat amb gent estupenda, cadascú amb el seu estil. Recalca que ha estat un plaer treballar amb tots. Sempre ha intentat ajudar als professors, als investigadors i a tot el personal de recerca, i ho ha fet de la millor manera que ha sabut. Diu que marxa amb la consciència ben tranquil·la i que aquí a l’Escola ha deixat bons amics. Espera que ens seguim veient ja que ell continua treballant la UPC. També diu que en algunes ocasions vindrà al nostre campus a visitar-nos.

Desitja a la Montserrat Mestres el millor. Que tingui paciència, ja que això de ser Administradora i Cap de la UTG es va aprenent amb el temps i amb el treball del dia a dia. Finalment agraeix novament a tots els assistents a aquest acte i els convida a un aperitiu. El Director de l’EPSEVG, en nom dels assistents, li fa el lliurament d’una litografia enmarcada, típica de Vilanova i la Geltrú i d’un altre obsequi.

A continuació el Director de l’EPSEVG, Frederic Vilà, dirigeix unes paraules als assistents dient que per la seva part ha estat un plaer treballar amb el José Miguel, que li ha posat tot molt fàcil, malgrat que en algunes ocasions també hi hagin hagut tensions, i acaba dient que per la seva part el José Miguel tindrà les portes obertes de l’Escola i que és un professional de dalt a baix.

Per a cloure l’acte, parla l’exdirector de l’EPSEVG i actual sotsdirector de relacions internacionals, Enric Trullols, i diu que va ser durant el seu mandat quan va venir el José Miguel a la nostra Escola. Recalca que durant el seu mandat va ser sempre una persona molt professional. Sempre va tenir clar qui era el Director i li va posar fàcil. Recalca també que el José Miguel és una persona amb qui es pot confiar plenament i li desitja molta sort en la seva nova tasca a l’ICE.