Acte de comiat virtual dels estudiants de l’European Project Semester 2020

El passat dimarts dia 30 de juny de 2020 es va celebrar, per primera vegada virtualment, l'acte de comiat dels estudiants que han participat en l’European Project Semester (EPS) durant aquest quadrimestre.

Durant la trobada virtual a través de Meet, tant professors com estudiants han valorat  positivament l’experiència en el programa i han destacat el compromís dels estudiants per continuar treballant en els seus projectes tot i les dificultats i limitacions provocades per la declaració de l’estat d’alarma per la pandèmia de la COVID-19.

Els estudiants, per la seva part, tot i haver vist escurçada l’estada dels seus estudis al nostre centre, s’emporten un bon record de l'Escola i de la ciutat de Vilanova i la Geltrú a la que molts voldrien tornar en el futur.