Acte de presentació del monoplaça NOVA 5 de la temporada 2018-2019 del Vilanova Formula Team (VFT)

L’equip de competició de Formula Student de l’EPSEVG, Vilanova Formula Team, va presentar al públic el seu monoplaça, el NOVA 5, el passat divendres 12 de juliol, a la Masia d'en Cabanyes.

Amb aquest monoplaça, concursaran amb universitats de tot el món a la competició Formula Student Spain, que se celebrarà al circuit de Barcelona - Catalunya del 20 al 25 d'agost.

Durant la presentació prèvia a la descoberta del prototip, vam poder conèixer com s'estructura l'equip i la feina i els progressos que han assolit durant aquest curs acadèmic 2018 - 19.

A l'acte, a més de membres de la comunitat de l'EPSEVG, es va comptar amb la presència de la regidora de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, Conxi Martínez.

En el següent enllaç podeu veure el reportatge d'aquest esdeveniment fet per Canal Blau.