Acte del 50è aniversari dels Enginyers Titulats de l'EPSEVG de la Promoció del 1969

Divendres 29 de novembre, les i els alumni de la promoció del 1969 van celebrar els seus 50 anys des de que es van titular com a Enginyers a la EPSEVG fent una visita a la nostra Escola.

Uns 40 estudiants d'aquella promoció van poder veure les instal·lacions de l’Escola guiats pel nostre director, Frederic Vilà. Després de la visita es van fer uns parlaments a la Sala de Juntes on es van recordar les persones, vivències i algunes anècdotes de la seva època d’estudiants, i es va emplaçar als assistents a participar en la celebració del 75è aniversari.

Per finalitzar tots els assistents van anar a sopar al restaurant Marejol coincidint amb el sopar de germanor del Col·legi d’Enginyers de Vilanova (CETIVG).