Acte d'Inauguració del Màster MUESAEI

El passat dilluns 17 de setembre es va fer la presentació del Màster Universitari en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial.

Balduí Blanqué coordinador del màster va donar la benvinguda als nous estudiants i va explicar-ne el funcionament.

Durant la sessió van intervenir també membres del PAS: M. Carmen Lucas, Amparo Corral, Maria Alvarez i Jaume Pérez que van explicar els serveis que s’ofereixen des de la UTG. Un estudiant de segon any del màster va intervenir donant consells als nous estudiants. Per altra banda també va assistir el PDI: Pau Martí, Immaculada Massana, Cristóbal Raya, Maurici Sivatte i Ingrid Magnusson que van resoldre dubtes dels estudiants respecte a les assignatures.

Finalment es va fer una visita guiada pels laboratoris i la Biblioteca del campus.