Alumnes de l'INS Baix a Mar de Vilanova fan de professors a l'EPSEVG en la 'Mostra d'Aprenentatges'

El dimecres 19 de juny, un centenar d’estudiants de 1r d’ESO i del grup de Suport Intensiu a l’Escola Inclusiva (SIEI) de l’Institut Baix a Mar de Vilanova van venir a la nostra Escola a presentar la feina que havien preparat per a la Mostra1 d’Aprenentatges.

L’acte va ser inaugurat a la sala d’actes pel sotsdirector de relacions internacionals Joan Vicent Castell. Posteriorment els alumnes de 1r ESO i del SIEI van exposar els seus treballs a diferents aules de l’Escola davant dels familiars i companys. Després de les exposicions, els assistents van poder gaudir d'un refrigeri preparat pels propis estudiants.
Per finalitzar es va realitzar l’acte de cloenda on va participar la Sotsdirectora de Promoció, Marta Musté.
Podeu veure la notícia que va publicar Canal Blau.

Alguna de les fotografies presentades és gentilesa de Canal Blau.