Antwerp Summer University 2021

La Antwerp University (Bèlgica) obre el període d’inscripcions als cursos de la seva Summer School 2021.

Aquest any la oferta inclou tant cursos presencials com en format virtual.  Si finalment la situació sanitària no permetés organitzar els cursos presencials al campus, alguns d’ells passarien a impartir-se en format virtual.

Característiques dels cursos Summer School:

• Tots els programes ofereixen una educació d’alta qualitat (conferències, visites, tallers).
  • Els participants poden obtenir crèdits ECTS una vegada finalitzats amb èxit.
  • Els cursos s’adrecen a diferents col·lectius (estudiants, investigadors i / o professionals).
  • Hi ha beques i tarifes reduïdes disponibles per a diverses escoles d’estiu.
  • A la nit i els caps de setmana s’organitzen activitats socials divertides i interessants.
  • El 98% dels participants de l'any passat recomanarien la Universitat d'Estiu d'Anvers a altres persones.

Oferta de cursos presencials

Oferta de cursos virtuals

Més informació disponible a: www.uantwerp.be/asu