Blended Intensive Program: Designing public spaces for all: Accessibility, inclusion and gender

Si vols gaudir d'una experiència internacional sense moure't de casa, ara pots participar en el nou programa Erasmus de l'EPSEVG, un Blended Intensive Program (BIP). Els BIPs són una nova iniciativa del programa Erasmus+ on els estudiants treballen amb metodologies innovadores combinant la col·laboració online amb mobilitats curtes presencials.

En el BIP que oferim des de l'EPSEVG, els estudiants treballaran en equips internacionals i multidisciplinars en un repte relacionat amb els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible), desenvolupant la seves competències de comunicació en anglès, resolució de problemes, i comunicació intercultural, així com la integració dels ODS en l'aprenentatge i la pràctica de l'enginyeria. Un aspecte important és que els estudiants del programa tindran l'experiència de treballar amb estudiants de diferents parts d'Europa de forma transdisciplinar, per abordar un projecte social que té un component tecnològic.
El repte que es treballarà en aquest BIP és el següent: Designing public spaces for all. Accessibility, inclusion and gender.

El programa es desenvolupa de forma conjunta amb les següents universitats:
Universitat de Vaasa - Finlàndia (Comunicació)
Universitat de Belgrad- Sèrbia (Filosofia)
Universitat de Cluj-Napoca, Romania (Arquitectura/ Planificació Urbanística)

Es seleccionarà un màxim de cinc estudiants de l'EPSEVG, abans del 9 de desembre i el requisit és haver cursat 6 ECTS d'Internacionalització. Us podreu inscriure a través d'un Demana.

Més informació disponible a la  web del programa