Oberta la convocatòria per al Concurs Millor Idea 2021

En la xarxa CESAER s'ha obert una convocatòria (call for abstracts) per al Concurs de Millor Idea 2021 ("Best Idea 2021 Competition"), donant la possibilitat a equips d'estudiants (de nivell grau, màster o doctorat) de dissenyar i mostrar les seves idees sobre com la ciència i la tecnologia contribueixen a la sostenibilitat. Els equips d'estudiants també hauran d'incloure al menys un staff de la universitat.

S'insta a tots els estudiants interesats a que s'inscriguin al taller (online) d'informació que tindrà lloc el 15 d'octubre de 13:30 a 15:00, presentant la competició i oferint als participants la possibilitat de fer preguntes als organitzadors.

Termini presentació abstracts:

El termini per la presentació dels abstracts finalitzarà el 31 de gener de 2021.

Més informació: