Celebració de l'11è Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat

El 25 d'abril es va celebrar l'11è Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat de la comarca del Garraf.

Durant tot el matí molts joves estudiants van explicar els seus treballs de recerca a altres companys que l'any següent l'hauran de realitzar. Treballs d'àmbits diversos com la salud, l'economia, la biologia, les matemàtiques, la psicologia, la història, la tecnologia, l'astronomia...
Aquest Simposi organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics del Garraf  es va dur a terme a les instal·lacions del Museu Balaguer, el Museu del Ferrocarril, i al nostre Campus. En el lliurament de premis hi va haver representants de totes aquestes institucions.
L'EPSEVG va felicitar els estudiants de segon de batxillerat i va animar a l'estudiantat de primer a encetar el seu treball de recerca, posant a disposició dels que tinguin pensada alguna temàtica tecnològica, el professorat i laboratoris de la nostra Escola.