Celebració de la 23ª Setmana de la Ciència SC[18]: Actes al Garraf

Del 9 al 18 de novembre és la Setmana de la Ciència, una setmana dedicada a apropar i difondre la Ciència als alumnes.

En el cas del Garraf, les activitats es concentren entre el 13 i el 16 de novembre. Visitaran l'EPSEVG alumnes dels últims anys d'ESO i Batxillerat per assistir a les conferències al llarg de la setmana.

El dimecres dia 14, a la Sala d'Actes de l'EPSEVG hi havia prevista la conferència : "La incidència de la ciència i el coneixement cisntífic a l'art i la cultura", a càrrec de Nati Salvadó i Salvador Butí, però s'ha cancel·lat per la convocatòria de vaga d'ensenyament.

El dia 15, serà el torn de Jo Milne i Manuel Moreno, que impartiran la conferència: "Art i ciència: dues maneres d'interrogar la naturalesa".

Divendres, 16, una vegada més, l'EPSEVG serà present a l'esplanada de la Fragata de Sitges, participant "La Ciència al Carrer".